Kaip ekonomisto įžvalgos pavertė „Skaitmenines šypsenas“ modernia odontologijos klinika

Kaip ekonomisto įžvalgos pavertė „Skaitmenines šypsenas“ modernia odontologijos klinika

Ekonomisto Deno Danylos istorija – puikus pavyzdys, kaip racionalus mąstymas, analitiniai įgūdžiai ir drąsa eksperimentuoti gali sukurti išskirtinę verslo sėkmę net ir visiškai naujoje srityje. Iš pradžių ekonomikos studijos ir sėkminga karjera finansų bei pardavimų srityse, vėliau darbas su B2B klientais, o galiausiai – sprendimas įsigyti kliniką „Skaitmeninės šypsenos“, kurią Denas pavertė viena pažangiausių odontologijos įstaigų Lietuvoje.

Nuo ekonomikos į odontologiją

„Mano kelias į verslą prasidėjo dar mokykloje, – pasakoja Denas. – Man gerai sekėsi tikslieji mokslai, o mūsų ekonomikos mokytoja skatino kurti ir dalyvauti įvairiuose projektuose. Jau dešimtoje klasėje steigėme mokinių bendroves, dalyvavome tarptautiniuose konkursuose, o tai mane įkvėpė rinktis ekonomikos studijas Vilniaus universitete.“ Po studijų ir praktikos „Swedbank“ Denas greitai įsitvirtino B2B segmente, plėtodamas verslus Lietuvoje ir Estijoje. Tačiau dirbdamas su klientais, jis jautė, kad galėtų pasiekti daugiau – kurdamas savo verslą.

Apsisprendimą paskatino atsitiktinai rastas skelbimas apie odontologijos klinikos pardavimą. „Analizuodamas medicinos sektorių supratau, kad odontologija yra sritis su dideliu neišnaudotu potencialu. Klinika „Skaitmeninės šypsenos“ jau turėjo pranašumą – viena pirmųjų Lietuvoje ji buvo įsidiegusi pažangias skaitmenines technologijas, tačiau jos vadyba ir procesai buvo chaotiški. Tai buvo gydytojų amatininkų verslas, o ne efektyviai valdoma įmonė“, – teigia Denas.

Intensyvus mokymasis, padėjęs pelnyti komandos pasitikėjimą

Atsidūręs visiškai naujoje srityje, Denas greitai suprato, kad norint užtikrinti aukštą paslaugų kokybę ir pelnyti gydytojų pasitikėjimą, prireiks neįtikėtinai daug pastangų. „Penkerius metus, kuriuos esu odontologijoje, prilyginčiau 15 metų samdomo specialisto darbui. Dirbu kasdien, neskaičiuodamas valandų. Per šį laiką sudalyvavau daugybėje tarptautinių konferencijų, mokymų, seminarų Lietuvoje ir užsienyje, perskaičiau daugybę literatūros apie odontologiją ir technologijas – nuo rentgeno aparatų iki dirbtinio intelekto, kuris gali iki 80 proc. tikslumu sudaryti gydymo planus ir JAV jau kuris laikas naudojamas kaip antrosios nuomonės (angl. second opinion) pateikėjas visų konsultacijų pacientams metu“, – pasakoja Denas.

Anot jo, pirmieji metai buvo itin sudėtingi dėl klinikoje dirbančių gydytojų požiūrio: „ką tas vadybininkas gali mums paaiškinti“. „Odontologijos srityje gydytojo autoritetą lemia ilgametė patirtis arba mokslinis laipsnis, ir man, atėjusiam tik su ekonominiu išsilavinimu, pelnyti personalo pasitikėjimą buvo rimtas iššūkis. Ėmiau itin intensyviai gilintis į odontologiją, jos pasiekimus ir problemas mūsų šalyje, analizavau pacientų ir darbuotojų nuotaikas, jų lūkesčius bei poreikius. Kelias į supratimą ir verslo sėkmę nebuvo lengvas. Pasirinkau itin skaidraus verslo vystymo modelį, todėl išsilaikyti rinkoje nėra paprasta. Vis dėlto šiuo metu galiu drąsiai teigti, kad visi judame ta pačia kryptimi“, – sako klinikos vadovas.

Investicijos į technologijas ir specialistus

„Kai įsigijau kliniką, joje buvo tik du kabinetai, o metinė apyvarta siekė apie 400 tūkst. eurų. Per pirmus metus klinikos rezultatus išauginau tris kartus, o dabar turime septynis kabinetus, daugiau nei trigubai daugiau specialistų ir viršijame 2,3 mln. eurų apyvartą“, – dalijasi Denas. Toks augimas neatsitiktinis – vadovas daug dėmesio skiria darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir pažangiausių technologijų diegimui. „Mes investuojame ne tik į naujausią techniką – intraoralinius skenerius, rentgeno aparatus, laboratorijos įrangą, bet ir į žmones. Kiekvienas gydytojas turi individualų kvalifikacijos kėlimo biudžetą, kurį apmoka klinika. Tai skatina nuolatinį tobulėjimą, o darbuotojai jaučiasi svarbūs ir įvertinti“, – aiškina Denas.

Investicijos į technologijas ir specialistus

Skaitmeninė odontologija – pacientų komfortui ir gydymo tikslumui

Klinika „Skaitmeninės šypsenos“ pacientams siūlo išskirtinį komfortą ir tikslumą, nes gydymas planuojamas naudojant modernias skaitmenines technologijas. „Pavyzdžiui, mūsų taikoma implantacija be pjūvio yra itin preciziška ir trunka vos 7 minutes. Ji suplanuojama trimatėje erdvėje, naudojant kompiuterinės tomografijos ir skenerio duomenis, o chirurginiai gidai užtikrina itin tikslų implanto įsriegimą. Tai ne tik maksimaliai sutrumpina procedūros laiką, sumažina komplikacijų riziką, bet ir leidžia pasiekti geresnius estetinius rezultatus,“ – sako Denas.

Klinikoje siūloma ir „šypsenos pasimatavimo“ paslauga, kuri leidžia pacientui dar prieš gydymą pamatyti, kaip atrodys galutinis rezultatas. „Tai padeda pacientams jaustis ramiau ir užtikrinčiau“, – teigia jis.

Individualus požiūris į pacientą ir kiekvienam prieinamas gydymas

„Labai atsižvelgiame į klientų patirtį. Siekiame, kad kiekvienas pacientas jaustųsi suprastas, o jo poreikiai būtų tinkamai įvertinti“, – sako klinikos vadovas, pabrėždamas, jog modernios technologijos leidžia surinkti ir analizuoti daugybę duomenų, kurie padeda geriau organizuoti gydymo procesą. „Renku daug informacijos: kokios procedūros atliekamos, kokiomis apimtimis, kokiais kiekiais, analizuojame kainodarą, gydymo planų dydžius ir pacientų galimybes atsiskaityti už paslaugas. Toks sprendimų ieškojimas leidžia užtikrinti didesnį gydymo prieinamumą“, – dalijasi jis. Konsultacijų metu pacientams suteikiama visa reikiama informacija apie būsimą gydymą, galimas alternatyvas, jų privalumus bei trūkumus, reikalingas procedūras, vizitų skaičių, planuojamą trukmę ir kainą. „Mūsų tikslas – užtikrinti sklandų gydymo procesą, aukščiausią kokybę ir pranokti paciento lūkesčius. Norime, kad sveika ir estetiška šypsena būtų prieinama visiems, todėl siūlome galimybę atsiskaityti dalimis be jokio pabrangimo“, – teigia Denas.

Sklandus kompleksinis gydymas – kelias į pranašumą

Denas pabrėžia, kad šiuolaikinėje odontologijoje svarbiausia – komandinis darbas ir efektyvūs procesai. „Pacientas gali būti gydomas kelių specialistų, todėl itin svarbu, kad komanda dirbtų sklandžiai, o informacija tarp narių būtų perduodama greitai. Tai darome naudodami informacinių technologijų sistemas, kurios optimizuoja visą pacientų aptarnavimo procesą“, – sako jis.

 

Be to, „Skaitmeninėse šypsenose“ veikia nuosava dantų technikų laboratorija, kuri leidžia išvengti nesusikalbėjimų tarp gydytojų ir technikų bei užtikrina greitesnį paslaugų teikimą.

Odontologijos ateitis – dirbtinis intelektas

Klinika taip pat aktyviai testuoja ir artimiausiu metu planuoja įsidiegti dirbtinio intelekto technologijas. „Šis įrankis gali tapti gydytojo asistentu, padedančiu analizuoti didelius duomenų kiekius ir atkreipti dėmesį į tai, kas galėjo likti nepastebėta. Tai leistų dar labiau pagerinti paslaugų kokybę, sumažinti kaštus ir taupyti pacientų laiką“, – teigia Denas.

Investicija į sveikatą – žingsnis į kokybiškesnį gyvenimą

Baigdamas pokalbį Denas Danyla ragina daugiau investuoti į sveikatą: „Pastebiu, kad žmonės dažnai skuba įsigyti naujausius telefonus, tačiau atidėlioja svarbias sveikatos procedūras. Investuokite į save – jūsų sveikata ir pasitikėjimas savimi yra svarbiausi. Ateikite tiesiog pasitarti, pasitikrinti profilaktiškai, o ne tik tada, kai problema tampa rimta. Mūsų tikslas – ne tik atkurti šypsenas, bet ir padėti išsaugoti sveikatą bei pagerinti jūsų gyvenimo kokybę.“

Pasirinkite Jums patogų registracijos būdą

Registruokitės reikiamai paslaugai Jums patogiu būdu. Jeigu dėl kokių nors priežasčių šiuo metu neturite galimybės atvykti į mūsų kliniką, kviečiame konsultuotis internetu.

Vilnius, Šiaurės miestelis